طب سنتی چینی می تواند به نفروپاتی IgA و نارسایی کلیوی کنترل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند به نفروپاتی IgA و نارسایی کلیوی کنترل

طب سنتی چینی می تواند به نفروپاتی IgA و شکست RenalNombre کنترل: Tuku

سن: 32

جنسیت: مرد

کشور: ترکیه

بیماری های کلیوی: نفروپاتی IgA، نارسایی کلیه، فشار خون بالا، هیپراوریسمی اولیه

Tuku مبتلا به نفروپاتی IgA 16 سال تشخیص داده شد و آزمون نشان داد 3+ پروتئین، 2+ خون مخفی. بنابراین درمان با راهنمایی دکتر محلی آغاز شد. با این حال، دو سال پیش، سطح کراتینین سرم خود را افزایش به بالا، به این معنی که کلیه های شما به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده است، و در نارسایی کلیوی devloped. دکتر به داد کورتیکواستروئیدها و عوامل سرکوب کننده، اما شرایط او پیشرفت های بزرگ نیست.

به منظور دستیابی به درمان سیستمیک و جلوگیری از پیشرفت آن، Tuku تصمیم به آمدن به چین برای پردازش بیشتر است. بنابراین او را به بیمارستان Oue 2015 آوریل 22 آمد، برای درمان پزشکی ما سیستمیک چینی.

پس از یادگیری از بیماری وضعیت خود خاص، گروهی از کارشناسان در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، باعث می شود یک برنامه درمانی سیستمیک برای او.

- یک رژیم غذایی خوبی برنامه ریزی شده، از جمله کم نمک، کم چربی و با کیفیت رژیم غذایی پروتئین بالا.

- به برخی از داروهای غربی به کاهش مواد سمی و اسید اوریک بالا در خون

- اطمینان درمان سیستمیک طب چینی، از جمله درمان برجسته چینی از قبیل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، انما درمان، طب چینی به صورت خوراکی، و غیره. این درمان های چینی به عنوان raparar جسم خود را سلول های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه در ریشه.

پس از درمان سیستمیک، وضعیت خود را از پیشرفت های بزرگ است.

قبل از درمان 164 umol / L 9.8 میلی مول / L 581 umol / L

پس از درمان 120 umol / L 8.9 میلی مول / L 185 umol / L

Tuku بسیار با اثرات curatie خود راضی است، و او گفت که او هرگز فکر نمی کردم که بیماری خود را ممکن است به خوبی کنترل شده، و او بسیار خوشحال است که او می تواند نارسایی دیالیز یا پیوند کلیه کلیه اجتناب است. او امیدوار است که بیماران بیشتری کلیه می تواند درمان موثر چین ما دریافت کنید.

اگر شما از بیماری کلیوی رنج می برند و شما با اثرات درمان خود راضی نیست، شما می توانید روش های درمانی چینی ما را امتحان کنید. ما باور داریم که شما بهبود بزرگ پس از درمان است. آیا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از درمان در بیمارستان ما، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت، ما به کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: